Skip to main content

Chord Megat Tresna Ki Joko Hadiwidjoyo

megat tresna
Lagu ini merupakan lagu campursari pertama yang mampu membuat saya sejenak berhenti berfikir dan mulai mengundang saya untuk menikmati alur syairnya. Padahal saya sudah mulai melupakan keadaan melow saya, namun kembali lagi terjadi. keadaan ini kembali ke awal lagi. Karena saya selalu menyadari dan selalu menyerahkan semua padamu, apapun penilaianmu padaku. aku minta maaf dan selalu mendoakanmu.

Chord Megat Tresna Ki Joko Hadiwidjoyo
Intro :  G  Em  Am  Am7  D  (2x)


              G                   C                G
Yen kelingan marang sliramu wong ayu
          G             C          D
koyo rinujit-rujit jroning atiku
     G                     G7      C
jaman biyen-biyene…….. aku katon opo
      G         C             D
saikine aku iki katon opo

               G               C           G
Dek semono sliramu nate prasetyo
               G          C              D
bungah susah dilakoni kanthi lilo..
     G                  G7            C
Mulo aku ra ngiro…….Yen sliramu cidro
                  G            D            G
Ninggal kromo milih karo priyo liyo

Int : C…D………

(*)
         G                                  
Jan-Jane iki mau salahe sopo
                                                  D
Kok nganti sliramu megatake tresno..
          G                G7     C
ora nyono atiku ugo..…..ora ngiro
        G                D               G       D…
yen saiki uripku banget nelongso……

(**)
                 G                     C                   G
Duh wong ayu, mung welingku mring sliramu
         G               C             D
Ojo tego welaso putro-putrimu
G                         G7        C
aku wong ora guno……..popo tur kuciwo
               G               D                   G
wis tak trimo..pasrah karo kang kuwoso

int :    C  D  G  Em  C  A  D…
         G  Am  D  G …

Kembali ke : (*), (**)


[Ending:]
               G                D                   G   C   D………G
wis tak trimo..pasrah karo kang kuwoso

Comments